De geschiedenis van BusinessRelatie begint ruim 15 jaar geleden in Amersfoort. Vanuit een klein en markant kantoorpand op de hoek van het Lieve Vrouweplein. In de eerste jaren werd vooral ingezet op het verzamelen en vastleggen van informatie over aankoopprocessen en samenstelling van beslissers in grote en complexe organisatie. Wij signaleerde als eerste waar er voor onze opdrachtgevers relevante beslissingen werden genomen en hadden het zakelijke netwerk al op orde voordat er concurrenten in beeld kwamen. En vaak wisten wij meer van de organisatie dan de medewerkers die wij er spraken.
Als sinds het begin is BusinessRelatie gefocust geweest op het bereiken van resultaat. Onze opdrachtgevers verwachten omzetgroei en geen eindeloze vergaderingen of rapporten. Daarom is de laatste jaren online marketing een belangrijke rol gaan spelen in onze ondersteuning. We zijn vooral gecharmeerd van de meetbaarheid en de mogelijkheid om snel bij te sturen en te testen. En daarbij natuurlijk ook de mogelijkheid om voorspellingen te kunnen doen over toekomstige omzetgroei.
Nog altijd is een verstandig plan het uitgangspunt. Hoofd, hart en handen zogezegd. Als we een of meerdere duidelijke propositie en doelgroep hebben gekozen dan gaan we aan de slag. Daarbij zetten we onze kennis en ervaring in over het tot stand komen van aankoopbeslissingen in verschillende branches. En nog altijd op basis van een duidelijke tariefstructuur.